Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Kate Middleton chooses McQueen wedding dress!

Tο νυφικό τελικά ήταν δημιουργία της Sarah Burton. Το φόρεμα της Middleton αποτελούνταν από ένα κορσάζ από ιβουάρ δαντέλα, με ψηλή λαιμόκοψη και μακριά μανίκια από δαντέλα, ενώ η εντυπωσιακή φούστα ήταν από σατέν, στο ίδιο χρώμα. 
Η δαντέλα που κοσμούσε το μπούστο και τα μακριά μανίκια του φορέματος φτιάχτηκε χειροποίητα στην Βασιλική Σχολή Κεντήματος του Λονδίνου, που έχει ως έδρα το Hampton Court Palace. Η ουρά της φούστας είχε μήκος περίπου 2,5 μέτρα. Επίσης φόρεσε ένα μακρύ πέπλο, φτιαγμένο από στρώσεις από μαλακό τούλι, κεντημένο με μικρά, χειροποίητα λουλούδια. Το πέπλο συγκρατούσε στη θέση του μία τιάρα του οίκου Cartier, το οποίο δάνεισε στη νύφη η βασίλισσα Ελισάβετ.
Η Sarah Burton ανακοίνωσε για το φόρεμα: «Ήταν εμπειρία ζωής για μένα να δουλέψω με την Catherine Middleton για τη δημιουργία του νυφικού της, και απόλαυσα την κάθε στιγμή της διαδικασίας. Ήταν τεράστια τιμή που μου ζητήθηκε να το κάνω, και είμαι πολύ περήφανη για αυτό που δημιουργήσαμε εγώ, και η ομάδα του οίκου Alexander McQueen. Είμαι πολύ χαρούμενη που το φόρεμα αντιπροσωπεύει τα καλύτερα στοιχεία των Βρετανών χειρωνακτών. Τα σχέδια του Alexander McQueen έχουν να κάνουν με την σύνθεση αντιθέσεων, για τη δημιουργία εντυπωσιακών φορεμάτων και ελπίζω ότι, “παντρεύοντας” παραδοσιακά υφάσματα και κεντήματα, με μοντέρνες δομές και σχέδια, δημιουργήσαμε ένα όμορφο φόρεμα για την ημέρα του γάμου της Catherine. Οι τελευταίοι μήνες υπήρξαν πολύ συναρπαστικοί και μοναδική εμπειρία για την ομάδα μου κι εμένα, αφού δουλέψαμε κοντά στην Catherine για να δημιουργήσουμε αυτό το φόρεμα, κάτω από συνθήκες απόλυτης μυστικότητας». Και στα δικά σας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου